Stockholm-Arlanda.S01E01.SWEDiSH.PDTV.XviD-TELEFUNKENseeders: 0
leechers: 2
Stockholm-Arlanda.S01E01.SWEDiSH.PDTV.XviD-TELEFUNKEN (Size: 360.37 MB)
Description
RELEASE INFO:
Stockholm-Arlanda.S01E01.SWEDiSH.PDTV.XviD-TELEFUNKEN Rls Date: 2009-03-05 Runtime: 00:42:57 Video: XviD 512x288 1002kbps Audio: 128kbps vbr mp3 Stockholm-Arlanda Airport står aldrig stilla. Här arbetar 15.000 personer för att miljontals resenärer ska resa tryggt. I TV3s vårsatsning Stockholm-Arlanda får vi följa personalen i deras händelserika vardag. - Det här är högsta prio, vi måste hitta väskan. Det finns inga alternativ. För Marie, högsta chef på plats, är situationen allvarlig. En diplomatväska har försvunnit i hanteringen och trots att stora delar av flygplatsen engagerats i sökandet hittar man den inte. Diplomaters väskor och post ska hanteras extra försiktigt och att den försvunnit är en smärre katastrof. Samtidigt blir passagerarna på en annan flight mer och mer irriterade. Planet är försenat och ingen kan svara på när det kommer att lyfta. - Jävla flygbolag, utbrister den irriterade passageraren Gunnar trots att personalen försöker göra allt för att hålla passagerarna på gott humör. I en annan del av flygplatsen står Erika och väntar på sin älskade pojkvän Jonas. Han har varit i Tanzania och nu kan hon knappt stå stilla av förväntan. - Nu får han komma... Jag är så nervös så jag får hjärtklappning, säger hon. På en av Nordens största arbetsplatser trängs vardagsproblemen med allvarliga säkerhetsfrågor. I TV3s nysatsning Stockholm-Arlanda får vi möta några av de slitvargar som arbetar i kulisserna för att förverkliga våra resdrömmar. Vi får också lära känna några av de miljontals resenärer som passerar genom Sveriges största flygplats varje år. Noteringar Enjoy Swebits.org SwebitsTV har inget emot att våra releaser sprids vidare. Dock vill vi att ni sprider dem vidare oförändrad gentemot original-releasen. Denna release är skapad av SwebitsTV Uppladdad av mig: Sabelma Related Torrents
Sharing Widget |