Sylvia Day - Crossfire Serie - Dutch Ebook (ePub Erotic) [sumofmind]

seeders: 14
leechers: 0
Added on February 16, 2013 by sumofmindin Books > Ebooks
Torrent verified.



Sylvia Day - Crossfire Serie - Dutch Ebook (ePub Erotic) [sumofmind] (Size: 6.88 MB)
 Sylvia Day - Verslaafd aan jou.epub4.44 MB
 Sylvia Day - Begeerd door jou.epub2.44 MB


Description

Crossfire / 1 Verslaafd aan jou



Nederlands
Bruna Uitgevers B.V., A.W.
augustus 2012

Gideon Cross en Eva Tramell zijn beiden beschadigd door hun verleden. Bij hun eerste ontmoeting is de aantrekkingskracht zo sterk dat ze elkaar verliezen in een explosie van passie en lust, die net zo bedwelmend is als gevaarlijk...

Hij was oogverblindend, briljant, grillig en opwindend. Ik had me nog nooit tot iets of iemand zo aangetrokken gevoeld. Ik hunkerde naar zijn aanraking alsof ik aan hem verslaafd was, ook al wist ik dat mijn verdediging daar zwakker van werd. Ik was bezoedeld, beschadigd, maar zonder enige moeite wist hij bij mij de juiste snaar te raken.
Gideon wist het. Hij had zijn eigen demonen. En we zouden spiegels voor elkaar worden, waarin we toegang kregen tot onze meest geheime werelden en onze diepste verlangens... Zijn liefde liet me niet meer los en maakte een ander mens van me, terwijl het gevaar bleef bestaan dat we door ons gekwelde verleden uit elkaar gerukt zouden worden...

Verslaafd aan jou neemt je mee naar de uiterste grenzen van obsessie... en ver daar voorbij.

Crossfire / 2 Begeerd door jou




Nederlands
328 pagina's
Bruna Uitgevers B.V., A.W.
november 2012

We waren gebonden door verlangen. Onze passie voerde ons tot voorbij elke grens, naar de onweerstaanbare, scherpe rand van obsessie

Gideon Cross. Zo prachtig als hij aan de buitenkant was, zo beschadigd was hij van binnen. Als een allesverzengend vuur stak hij het verlangen in me aan. Ik kon niet uit zijn buurt blijven. Gideon was mijn verslaving, mijn begeerte, hij was van mij. Maar mijn verleden was net zo gewelddadig als dat van hem, we waren beiden gebroken. We zouden het nooit redden samen. Het was te moeilijk, te pijnlijk. Behalve wanneer het perfect was. Op de momenten dat onze onstilbare honger en wanhopige liefde zorgden voor de meest zalige gekte

Begeerd door jou is het tweede deel in de Crossfire-trilogie en neemt je mee naar een duistere wereld vol verlangen en spanning. Het is het perfecte boek voor alle fans van E. L. James Vijftig tinten grijs.


Seeding between midnight & noon (GMT +3) so be patient.
My Dutch ebooks - All my ebooks (English & Dutch)

Sharing Widget


Download torrent
6.88 MB
seeders:14
leechers:0
Sylvia Day - Crossfire Serie - Dutch Ebook (ePub Erotic) [sumofmind]

All Comments

Heb je het 3e deel ook toevallig?
Thank you.
Graag gedaan!