The Conjuring (2013) WEBRip NL subs DutchReleaseTeam

seeders: 523
leechers: 73
Added on August 16, 2013 by Koedjein Movies
Torrent verified.



The Conjuring (2013) WEBRip NL subs DutchReleaseTeam (Size: 703.87 MB)
 The Conjuring (2013) WEBRip NL subs DutchReleaseTeam.avi701.37 MB
 sample.avi2.2 MB
 Koedje.png115.78 KB
 Multimediacafe.png105.06 KB
 screenshot2.jpg28.31 KB
 screenshot3.jpg21.93 KB
 screenshot1.jpg21.07 KB
 screenshot4.jpg16.96 KB
 DutchReleaseTeam NFO.txt474 bytes


Description




Verenigde Staten
Horror / Thriller
112 minuten

geregisseerd door James Wan
met Mackenzie Foy, Vera Farmiga en Patrick Wilson

The Conjuring vertelt het gruwelijke verhaal van de wereldberoemde paranormale onderzoekers Ed en Lorraine Warren. Wanneer hun hulp wordt ingeroepen door een gezin dat door een duistere aanwezigheid in hun afgelegen boerderij geterroriseerd wordt, worden ze geconfronteerd met een machtige duivelse entiteit en raken ze betrokken in de meest angstaanjagende zaak van hun leven.



Quality over Quantity (QoQ) Releases Vertalingen
Vertaling: WinchesterGirl
Controle: Smokey



Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=zu6qd1QngqQ



Screenshots:








Deze film wordt u aangeboden door het DutchReleaseTeam.
Voor de reviews van de nieuwste films, muziek, series, games etc
ga dan eens naar http://www.hetmultimediacafe.be/


DutchReleaseteam = Hardcoded Dutch Subs



Sharing Widget


Download torrent
703.87 MB
seeders:523
leechers:73
The Conjuring (2013) WEBRip NL subs DutchReleaseTeam

Trailer


All Comments

Thanks!
Dankje voor de download, hiermee kan heel het gezin meekijken met de film! Ik vind het wle jammer dat het met een of andere aziatische ondertiteling is waar de Nederlandse ondertiteling overheen is geplaatst waardoor je een groot deel van het scherm overlapt. Dit is niet de eerste keer dat ik dat download bij dutchreleaseteam. Jammer. Want jullie kunnen net zo goed een film ondertitelen waar nog geen ondertiteling bij staat, dan hoef je ook niet zo een dikke lelijke ondertiteling eroverheen te plaatsen. Maar alsnog ebdankt voor de download!! ;)
Thanx a lot! ;-)
niet dat ik het oneens ben met al die zwakke achterlijk vieze schijnheilige anonymous users! maar tyf op of maak een account aan stelletje hit&runners ...echt jammer dat anonymous comments mogen geven...thnx koedje maar idd je passie is anno 2011+ erg ver te zoeken...aka wie ben je en wat heb je met koedje gedaan!
Thanx uploader. Been waiting for this one... Good copy btw
Nou ziet er best goed uit, webrips zijn niet slecht, maar ook niet de beste. Goed genoeg voor mij iniedergeval ! Thxx Koedje
Become a member, what about that?
mischien omdat hij juist in de cinema zalen is kweet nie zen