The Internship (2013) 720p BRRip NL subs - DJTseeders: 0
leechers: 0
The Internship (2013) 720p BRRip NL subs - DJT (Size: 1.44 GB)
Description
Nederlands (Dutch): Hoi ik ben Tom, ik ben geen grote organisatie zoals DutchReleaseTeam maar gewoon een jongen die houd van gamen en pizza en graag voor entertainment wil zorgen! ALLE films die ik upload zijn in 720p en zijn MET nederlandse ondertitels. heb je een vraag of een verzoek voor een film die ik nog niet heb geupload? mail me dan via de site! seed= lief maar hoeft niet natuurlijk :) film beschrijving: De film vertelt het verhaal van twee vrienden in de veertig die worden ontslagen. Ze zijn ervan overtuigd dat ze helemaal opnieuw moeten beginnen en besluiten dan als stagiairs aan de slag te gaan bij een groot internetbedrijf. Ze komen echter al snel in de conflict met de jonge twintigers als ze proberen hoger op te komen in het bedrijf. English (sort of): Hi, my name is Tom, I am not a big organisation like YIFY or DutchReleaseTeam but I am just a guy who likes gaming and pizza's and I like to give you guys some entertainment! EVERY movies I upload are in 720p WITH Dutch subtitles. Do you have a question or a movie request? contact me on the website! If you could seed for a while would be nice but it's not compulsory ofcourse film description: Two salesmen whose careers have been torpedoed by the digital age find their way into a coveted internship at Google, where they must compete with a group of young, tech-savvy geniuses for a shot at employment. File specs: resolution: 1280x544 framerate: 24fps AVG bitrate: 1641 file size: 1,43GB Related Torrents
Sharing WidgetTrailer |