The Legend of Korra S02E01 480p NL Gesproken

seeders: 4
leechers: 0
Added on February 19, 2014 by dejong12in TV
Torrent verified.

The Legend of Korra S02E01 480p NL Gesproken (Size: 155.5 MB)
 The Legend of Korra S02E01 480p NL.mkv155.5 MB

Description

*************************************************************************************
*************************************************************************************
-------------------------------------------------------------------------------------
Video Information
-------------------------------------------------------------------------------------
Video Format.........: MKV
Video Bitrate.........: 700 kbps
Codec....................: x264
Resolution.............: 848 x 480
FPS........................: 25
Source...................: Digital Cable (Nickelodeon)
Audio Information
Audio Format........: MP2
Audio Bitrate........: CBR 256 kbps
Channels.............: 2.0
Release Notes
Air Date.............: 19-02-2014
Runtime.............: 22:18
Size...................: 155 MB

Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget

Download torrent
155.5 MB
seeders:4
leechers:0

All Comments

Hoop ook dat ie snel komt
heyo....bedankt ook voor deze......seizoen 1 was toppie dus we wachten geduldig af hoor......grote klasse !!!!!
Goeie upload, zit met smart te wachten op de rest ;D
bedankt!!!
Sorry voor het wachten. Ik zet heel seizoen 1 er als een batch op. Seizoen 2 ook, maar daarvan mis ik één aflevering, waardoor het nog minimaal een week duurt voordat ik die erop zet! Sorry voor het lange wachten!