The.Summit.2008.SWESUB.DVDRip.XviD-Pride86seeders: 1
leechers: 0
Available in versions: DVDRip
The.Summit.2008.SWESUB.DVDRip.XviD-Pride86 (Size: 1.37 GB)
Description
The.Summit.2008.SWESUB.DVDRip.XviD-Pride86
Hela v??rldens ??gon vilar p?? Kanada d??r G8-toppm??tet lockar ledare fr??n de styrande l??nderna. Medan det diskuteras storpolitik och nya avtal f??rhandlas f??rs??ker den unga colombianska kvinnan Maria att s??ka svar p?? varf??r hennes son dog efter att deltagit i ett f??rs??k p?? att skapa ett vaccin mot koppor. I h??larna p?? Maria ??r Dr. Thom Lightstone (James Purefoy), som ??r ??vertygad om att Maria och hennes son ??r offer f??r anti-terrorns o??versk??dliga spel. Men det ??r en l??ng v??g till r??ttvisan och det internationella toppm??tet riskerar att sluta i kaos, v??ld och terror. The Summit ??r en miniserie som tecknar ett portr??tt av nutidens storpolitiska f??rvecklingar och avtal och de m??nniskor som blir f??ngade mitt i. Regiss??r: Nick Copus Manus: John Krizanc Sk??despelare: Christopher Plummer,Bruce Greenwood,James Purefoy,Mia Maestro,Peter MacNeill,Stephen McHattie,Nigel Bennett Speltid: 2 tim 51 min Fr??n: 2008 Genre: Thriller/Drama Rippad och uppladdad av mig: Pride86 Related Torrents
Sharing Widget |
All Comments