Ultimate Classics Collection - The Essential Masterpieces-20-CDsseeders: 1
leechers: 0
Description
Ultimate French Classics.5CDs.2009
CD1 01. The Cleveland Orchestra - Debussy- Prelude a l'apres-midi d'un faune 02. The Cleveland Orchestra - Debussy- Nocturnes - I. Nuages 03. The Cleveland Orchestra - Debussy- Nocturnes - II. Fetes 04. The Cleveland Orchestra - Debussy- Nocturnes - III. Sirenes 05. The Cleveland Orchestra - Debussy- La Mer - I. De l'aube a midi sur la mer 06. The Cleveland Orchestra - Debussy- La Mer - II. Jeux de vagues 07. The Cleveland Orchestra - Debussy- La Mer - III. Dialogue du vent et de la mer 08. The Cleveland Orchestra - Ravel- Rapsodie espagnole - I. Prelude a la nuit 09. The Cleveland Orchestra - Ravel- Rapsodie espagnole - II. Malaguena 10. The Cleveland Orchestra - Ravel- Rapsodie espagnole - III. Habanera 11. The Cleveland Orchestra - Ravel- Rapsodie espagnole - IV. Feria CD2 01. London SO & Pierre Monteux - Ravel- Bolero 02. London SO & Pierre Monteux - Ravel- La valse 03. London SO & Pierre Monteux - Ravel- Ma Mere l'Oye - Prelude 04. London SO & Pierre Monteux - Ravel- Ma Mere l'Oye - Danse du rouet et scene - Interlude 05. London SO & Pierre Monteux - Ravel- Ma Mere l'Oye - Pavane de la Belle au bois dormant 06. London SO & Pierre Monteux - Ravel- Ma Mere l'Oye - Interlude 07. London SO & Pierre Monteux - Ravel- Ma Mere l'Oye - Les Entretiens de la Belle et de la Bete 08. London SO & Pierre Monteux - Ravel- Ma Mere l'Oye - Interlude 09. London SO & Pierre Monteux - Ravel- Ma Mere l'Oye - Petit Poucet 10. London SO & Pierre Monteux - Ravel- Ma Mere l'Oye - Interlude 11. London SO & Pierre Monteux - Ravel- Ma Mere l'Oye - Laideronnette, Imperatrice des Pagodes 12. London SO & Pierre Monteux - Ravel- Ma Mere l'Oye - Interlude 13. London SO & Pierre Monteux - Ravel- Ma Mere l'Oye - Apotheose: Le Jardin feerique CD3 01. London SO & Neville Marriner - Bizet- Carmen Suite No.1 - Les toreadors 02. London SO & Neville Marriner - Bizet- Carmen Suite No.1 - Prelude 03. London SO & Neville Marriner - Bizet- Carmen Suite No.1 - Les dragons d'Alcala 04. London SO & Neville Marriner - Bizet- Carmen Suite No.1 - Intermezzo 05. London SO & Neville Marriner - Bizet- Carmen Suite No.1 - Aragonaise 06. London SO & Neville Marriner - Bizet- Carmen Suite No.1 - Seguidille 07. London SO & Neville Marriner - Bizet- Carmen Suite No.2 - Marche des contrebandiers 08. London SO & Neville Marriner - Bizet- Carmen Suite No.2 - Habanera 09. London SO & Neville Marriner - Bizet- Carmen Suite No.2 - Chanson du toreador 10. London SO & Neville Marriner - Bizet- Carmen Suite No.2 - La garde montante 11. London SO & Neville Marriner - Bizet- Carmen Suite No.2 - Danse boheme 12. London SO & Neville Marriner - Bizet- L'Arlesienne Suite No.1 - Prelude 13. London SO & Neville Marriner - Bizet- L'Arlesienne Suite No.1 - Minuetto 14. London SO & Neville Marriner - Bizet- L'Arlesienne Suite No.1 - Adagietto 15. London SO & Neville Marriner - Bizet- L'Arlesienne Suite No.1 - Carillon 16. London SO & Neville Marriner - Bizet- L'Arlesienne Suite No.2 - Pastorale 17. London SO & Neville Marriner - Bizet- L'Arlesienne Suite No.2 - Intermezzo 18. London SO & Neville Marriner - Bizet- L'Arlesienne Suite No.2 - Menuet 19. London SO & Neville Marriner - Bizet- L'Arlesienne Suite No.2 - Farandole 20. RCO & Bernard Haitink - Bizet- Jeux d'enfants, Op.22 - I. Marche: Trompette et tambour 21. RCO & Bernard Haitink - Bizet- Jeux d'enfants, Op.22 - II. Berceuse: La Poupee 22. RCO & Bernard Haitink - Bizet- Jeux d'enfants, Op.22 - III. Impromptu: La toupie 23. RCO & Bernard Haitink - Bizet- Jeux d'enfants, Op.22 - IV. Duo: Petit mari, petite femme 24. RCO & Bernard Haitink - Bizet- Jeux d'enfants, Op.22 - V. Galop: Le bal CD4 01. RPhO & Edo de Waart - Saint-Saens: Symphony No.3 in C minor - I. Adagio - Allegro moderato - 02. RPhO & Edo de Waart - Symphony No. 3 in C minor ('Organ'), Op. 78: 1 - Poco adagio 03. RPhO & Edo de Waart - Symphony No. 3 in C minor ('Organ'), Op. 78: 1 - II. Allegro moderato - Presto - Allegro moderato 04. RPhO & Edo de Waart - Symphony No. 3 in C minor ('Organ'), Op. 78: 1 - Meastoso - Piu allegro - Molto allegro 05. RPhO & David Zinman - Dukas: The Sorcerer's Apprentice - symphonic scherzo for orchestra CD5 01. ASMF & Marriner - Faure- Requiem I. Introit et Kyrie 02. ASMF & Marriner - Faure- Requiem II. Offertoire 03. ASMF & Marriner - Faure- Requiem III. Sanctus 04. ASMF & Marriner - Faure- Requiem IV. Pie Jesu 05. ASMF & Marriner - Faure- Requiem V. Agnus Dei 06. ASMF & Marriner - Faure- Requiem VI. Libera Me 07. ASMF & Marriner - Faure- Requiem VII. In Paradisum 08. ASMF & Marriner - Faure- Pavane 09. ASMF & Marriner - Koechlin- Choral sur le nom de Faure 10. ASMF & Marriner - Schmitt- Scherzo sur le nom de Gabriel Faure 11. ASMF & Marriner - Ravel- Pavane pour une infante defunte Related Torrents
Sharing Widget |