VA_-_En Bukett Med Blommor_2CD-2007-JULLEVIKseeders: 0
leechers: 2
VA_-_En Bukett Med Blommor_2CD-2007-JULLEVIK (Size: 275.84 MB)
Description
╔═─═════════─═╗ ╔─╦──╦───╦────╦═───═╦═───═╦────╦───╦──╦─╗ ╔═─═════════─═╗
╚╬ ╚═─═════─═╝═╩══╩═══╩════╩═════╩═════╩════╩═══╩══╩═╚═─═════─═╝ ╬╝ ▓│ ╔═──────────────────────────────═══════════════──────────────────────────────═╗ │▒ ▓│ ║ ******** JULLEVIK ******** ║ │▒ ▓│ ╚═──────────────────────────────═══════════════──────────────────────────────═╝ │▒ ▓│ │▒ ╔╝╦═══════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════╦╚╗ ╚╬╝ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╚╬╝ ╚═════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════╝ ******* VA_-_En Bukett Med Blommor_2CD-2007-JULLEVIK ******* ╔╝╦═══════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════╦╚╗ ╚╬╝ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╨ ╚╬╝ ╚═════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════════╝ Artist.........: VA Title..........: En Bukett Med Blommor Ripper.........: Jullevik Grabber........: Audio Grabber 1,83 Release Date...: 2007-04-05 Street Date....: 2007-03-28 Source.........: CDDA Bitrate........: VBRkbps Stereo Encoder........: Lame 3.97 Tracks.........: 40 :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: En Bukett Med Blommor har precis som sina föregångare en mix av klassiker och nyare favoriter. Bukett-serien är ett unikt koncept och en framgångssaga som fortsätter och den fjärde skivan är starkare än någonsin. :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: CD 1 1. Sång till friheten (Du är det finaste jag vet) - Björn Afzelius 2. Sträck ut din hand - Lasse Berghagen 3. När vi rör varann - Susanne Alfvengren 4. Hon ser inte mig - Peter Jöback 5. Vara vänner - Cyndee Peters & Eddie Oliva 6. Känn en doft av kärleken - Anna-Lotta Larsson 7. Vallmoblomman - Danne Stråhed 8. Jag kommer hem på söndag - Alf Robertson 9. Jag var en vandrare - Göran Fristorp 10. Alla lyckliga stunder - Lotta Engberg 11. Kan du hålla de orden - Mats Bergmans 12. Du är alltid en del utav mig - Henrik ┼berg 13. Den vita duvan - Mats Rådberg 14. Ditt vackra leende - Lill Lindfors 15. Fernando - Anni-Frid Lyngstad 16. Kärleken finns överallt - CajsaStina ┼kerström 17. ─lska mig - Ainbusk 18. Den vackraste visan om kärleken - Sven-Bertil Taube 19. Jag ger dig min morgon - Christer Sjögren 20. Oh, vilken härlig da' - Ted Gärdestad CD 2 1. Som en bro över mörka vatten - Helen Sjöholm & Anna Stadling 2. En stilla flirt - Björn Skifs 3. Edelweiss - Tommy Körberg 4. Aldrig skall jag sluta älska dig - Jonas Gardell 5. Kärleksvals - Carola 6. ─ngarnas vals - Gösta Linderholm 7. Låt en morgon vakna - Lasse Stefanz 8. Mest av allt - Gunnar Wiklund 9. Mina allra bästa minnen - Hasse Andersson 10. När dagen försvinner - Svenne & Lotta 11. Går en stund på jorden - Göran Ringbom 12. Tusen bitar - Sten & Stanley 13. Hon kommer med solsken - ╓sten Med Resten 14. Deidres samba - Cornelis Vreeswijk 15. Mio min Mio - Gemini 16. Alltid inom mig - Totta Näslund & Josefin Nilsson 17. Ta av dig skorna - Povel Ramel 18. Juninatten - Sven-Ingvars 19. Rör vid min själ - Sanna Nielsen 20. Där björkarna susa - Robert Wells :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Rippad av Jullevik Sharing Widget |