[VA] Punkadaria (1998) (224kbps)seeders: 1
leechers: 0
[VA] Punkadaria (1998) (224kbps) (Size: 118.61 MB)
DescriptionPUNKADARIA is a compilation of Punk Rock bands released in 1998 in Porto Alegre (Brazil). The objective of this release was to disclose the work of underground scene bands. Was made a few copies of this disc, today it's a raritie. PUNKADARIA é uma coletânea de bandas de Punk Rock lançada em 1998 em Porto Alegre. O objetivo deste lançamento era divulgar o trabalho de bandas da cena underground. Foram feitas poucas cópias deste CD, hoje em dia ele é uma raridade. ========================================= VA - PUNKADARIA Artist: Various Artists Genre: Punk Rock Year: 1998 Country: Brazil Bitrate: 224 kbps Tracklisting: 01 Mais Um Dia - Vórtex 02 Chuva Fina - Vórtex 03 Insanamente - Vórtex 04 Pouco Normal - Sépia 05 Consciência - Sépia 06 Sem Sentido - Sépia 07 Let's Suck the Beach - Os Torto 08 A Odisséia de Xisto - Os Torto 09 Fora do Normal - Os Torto 10 Alien - Suburbia 11 Recompensa - Suburbia 12 Futuro Primitivo - Suburbia 13 Se Tudo É Real - Tack Ups 14 Espinhos no Caminho e Rosas ao Redor - Tack Ups 15 Normal - Tack Ups 16 Ninguém Pra Obedecer - Os Thompsons 17 Eu Não Preciso - Os Thompsons 18 Menina Gasolina - Os Thompsons 19 Skinhead Girl - Fat Hooligan 20 Saída de Jogo - Fat Hooligan 21 Desemprego - Fat Hooligan 22 Revoltar - Misantropia 23 Ainda Há Tempo - Misantropia 24 Cretino Homem - Misantropia 25 A Namorada - Júlio Igrejas 26 Trago Véio Gauchão - Júlio Igrejas 27 Eu Vou Casar - Júlio Igrejas 28 Pede Canais - Kamikases 29 Única Garota - Kamikases 30 OMB - Kamikases ========================================= This isn't my rip. I found it on internet. I'll keep searching for a better quality copy of it to share. And for me too! xD And please be patient because my connection is a s#it all the time, but in the last days it's worse. Sharing Widget |