VA - Svenska dansbands klassiker [1998] FLACseeders: 3
leechers: 3
VA - Svenska dansbands klassiker [1998] FLAC (Size: 455.31 MB)
Description
Please seed!
Various Artists - Svenska Dansbands Klassiker Various Swedish dance orchestras. With art work. 1998, producerad 1973-1996 01 Matz Bladhs - Ljus och värme (Lys og varme) 02 Streaplers - Till min kära 03 Lasse Stefanz - De sista ljuva åren (med Christina Lindberg) 04 Ann-Catrin Wiklander - Kärleken 05 Arvingarna - Elenore 06 Sten & Stanley - Dra dit peppar'n växer 07 Drifters - Än kan jag känna det där 08 Thorleifs - Och du tände stjärnorna 09 Towe Widerbergs - Om änglar finns 10 Sven-Ingvars - Kristina från Wilhelmina, Säj inte nej, säj kanske, Vid din sida 11 Sten & Stanley - En sång om kärlek 12 Kikki Danielsson & Roosarna - I'm Gonna Knock On Your Door 13 Thorleifs - Gråt inga tårar 14 Flamingokvintetten - Hjärtat har sina skäl (From A Jack To A King) 15 Anne Kihlström - Förgät mig ej 16 Ingmar Nordströms - Gösta Gigolo (Just A Gigolo/Ain't Got Nobody) 17 Sven-Erics - Det gick en liten ängel 18 Dannys - Leende guldbruna ögon (Beautiful, Beautiful Brown Eyes) 19 Yngve Forssells - Så gick det till när farfar var ung (Joey Moroney) 20 Shanes - Vem får följa dig hem (Who's Gonna Follow You Home) Sharing Widget |