Vintage Cafe Lounge: Classic French Chansons (2015) 320Kbps [Piaf, Brel, Brassens, Trenet, Ferré, Aznavour etc.] Jazz # DrBNseeders: 47
leechers: 5
Vintage Cafe Lounge: Classic French Chansons (2015) 320Kbps [Piaf, Brel, Brassens, Trenet, Ferré, Aznavour etc.] Jazz # DrBN (Size: 181.17 MB)
DescriptionVarious Artists Vintage Café Lounge: Classic French Chansons 2015 CD / 2015 / Compilation / 320kbps Tracklist: 1. Non, je ne regrette rien – Edith Piaf 2. Madelaine – Jacques Brel 3. Et Pourtant – Charles Aznavour 4. Quand on s’promène au bord de l’eau – Jean Gabin 5. Paname – Léo Ferré 6. Les amoureux des bancs publics – Georges Brassens 7. C’est à Hambourg – Edith Piaf 8. Monsieur William – Léo Ferré 9. Je m’voyais déjà – Charles Aznavour 10. Paris sera toujours Paris – Maurice Chevalier 11. Jolie Mome – Juliette Gréco 12. La valse à mille temps – Jacques Brel 13. Padam Padam – Edith Piaf 14. Le Promeneur – Georges Moustaki 15. La Mamma – Charles Aznavour 16. La Gorille - Georges Brassens 17. Retour à Paris – Charles Trenet 18. La Foule – Edith Piaf 19. Quand on n’a que l’amour – Jacques Brel 20. Que reste-t-il de nos amours? – Charles Trenet 21. Dans l’eau de la Claire Fontaine – Georges Brassens 22. Qui - Charles Aznavour 23. Ne me quitte pas – Jacques Brel 24. Milord – Edith Piaf Note: Compilation of previously released material Various Artists / Vintage Café Lounge: Classic French Chansons / 2015 Sharing Widget |
All Comments