Windows 8.1 Pro Augustus 2014 64-bit + Office 2013 Bijde Preactivated NL

seeders: 1
leechers: 0
Added on August 17, 2014 by nielo77in Applications > Windows
Torrent verified.



Windows 8.1 Pro Augustus 2014 64-bit + Office 2013 Bijde Preactivated NL (Size: 4.68 GB)
 W81-AUG-x64.iso4.68 GB
 Leesmij.txt3.08 KB
 Windows7-USB-DVD-tool.exe2.6 MB
 screen.jpg372.69 KB


Description



****Windows 8.1 Pro Updated Augustus 2014 64-bit NL****


Windows 8.1 Pro Updated Augustus 2014 64-bit NL
***********************************************

Heb weer een hele mooie Windows 8.1 Pro versie voor jullie in elkaar gespijkerd!!

Deze keer is deze Windows 8.1 Pro, zo kaal mogelijk gebleven, zodat je zelf al je software kunt installeren.
Alleen de basis software is voorgeinstalleerd.
Deze Windows 8.1 versie is een door mij aangepaste Windows 8.1 Pro versie.

Wat is er aangepast en toegevoegd aan deze Windows:
***************************************************

* Windows 8.1 Pro NL met Update x64 ISO van MSDN gebruikt!
* Alle updates t/m Augustus 2014 geslipstreamd! (op 4 updates na, is Windows volledig up-to-date. Deze 4 overgebleven updates, konden helaas niet geintegreerd worden in de installatie)
* Windows start automatisch door naar het bureaublad.
* Windows is permanent geactiveerd dankzij de laatste stabiele KMSpico v9.2.3 Final!
Ik heb niet voor de nieuwste versie 9.3 gekozen, omdat deze naar mijn idee nog wat fouten geeft bij de unattended install.
* De installatie is volledig Unattended, je hoeft enkel te kiezen waar je Windows geïnstalleerd wilt hebben.
* Veel tweaks doorgevoerd, om flinke snelheidswinst te behalen!
* UAC is uitgeschakeld, maar de Apps zijn nog steeds toegankelijk!
* Deze ISO past niet op een DVD5! Je dient deze ISO te branden op een DVD9 of te zetten op een USB-stick van minimaal 8 GB! (Tool van Microsoft zit bij deze download in!)
* Deze Windows versie is door mij getest op een systeem met de volgende configuratie (gebruik gemaakt van de bootable USB)

- Intel Core 2 Duo E8400, 3 Ghz
- 4 GB RAM DDR2

Dit is de snelste en stabielste Windows 8.1 die ik tot nu toe in elkaar heb gezet!



Welke software is er na de installatie geïnstalleerd?
*****************************************************

-Revo Uninstaller v3.0.8
-WinRar v5.01 (x64)
-Stardock Start8 v1.41 (het klassieke startmenu uit Windows 7 is weer terug, aangezien veel mensen niet kunnen wennen aan de nieuwe Metro UI. Het metroscherm is nog steeds toegangkelijk via het startmenu. Klik hiervoor op de Startknop en kies voor Windows 8 Menu)
-Malwarebytes Anti-Malware Premium v2.00.0.1012
-KMSPico 9.2.3 (Final) (deze activeert ook automatisch je Office 2013, mocht je deze gaan installeren!).
-.Net Framework 3.5 is ingeschakeld (standaard staat deze uitgeschakeld in Windows 8.1. Dit framework heb je veel nodig voor voornamelijk oudere apps.

Add me voor meer uploads en laat even een duimpje achter of reactie!

Sharing Widget


Download torrent
4.68 GB
seeders:1
leechers:0
Windows 8.1 Pro Augustus 2014 64-bit + Office 2013 Bijde Preactivated NL