Mary Higgins Clark - Neem mijn hart. NL Ebook. DMTseeders: 39
leechers: 9
Mary Higgins Clark - Neem mijn hart. NL Ebook. DMT (Size: 848.79 KB)
Description Mary Higgins Clark - Neem mijn hart. NL Ebook. DMT Auteur: Mary Higgins Clark Pagina's: 320 Taal: Dutch/Nederlands Uitgever: Luitingh-Sijthoff Jaar van uitgifte: 2011 Genre: Thriller Samenvatting De succesvolle Broadway-actrice Natalie Raines wordt na een optreden doodgeschoten in haar eigen huis. De moord lijkt niet ingewikkeld om op te lossen; huurmoordenaar Jimmy Easton getuigt dat hij voor deze klus is ingehuurd door de ex-man van Natalie, Greg Aldrich. Hoewel de rechtszaak draait om de getuigenverklaring van een beroepscrimineel, os officier van justitie Emily Wallace rotsvast overtuigd van haar zaak. Er ontstaat een waar mediacircus rondom de rechtszaak en Emily ondervindt dat er ook delen van haar eigen privéleven openbaar worden gemaakt. Zo weet iedereen dat Emily een harttransplantatie heeft ondergaan. Emily lijkt zich maar niet te realiseren dat in deze rechtszaak ook haar eigen leven op het spel staat.. Met dank aan de originele poster !! Deze review wordt u aangeboden door Related Torrents
Sharing Widget |
All Comments