Mitt.I.Naturen.S14E06.SWEDiSH.PDTV.XViD-GAY4LiFEseeders: 0
leechers: 1
Mitt.I.Naturen.S14E06.SWEDiSH.PDTV.XViD-GAY4LiFE (Size: 246.08 MB)
Description_ _ _ ___ __ __ ___ | |__ (_) | |_ ___ / __| / / / / _ | '_ | | | __| / __| __ V V / | __/ | |_) | | | | |_ __ |___/ _/ _/ ___| |_.__/ |_| __| |___/ Mitt.I.Naturen.S14E06.SWEDiSH.PDTV.XViD-GAY4LiFE Sändningsdatum ...: 2008-10-09 Kanal.............: SVT1 Speltid ..........: 28:09 Språk.............: Svenska Källa.............: PDTV Video.............: XVID 1013 kbps Audio ............: MP3 VBR 125 kbps Videoupplösning ..: 576x320 Filstorlek .......: 233 MB ¦¦¦¦¦_______________________ Sammanfattning _____________________________¦¦¦¦¦ Del 6 av 16: Svenska bläckfiskar. Smartare än alla andra ryggradslösa djur, en inbyggd jetmotor och bläckfabrik, och en nästintill perfekt förmåga att kamouflera sig! Det är svårt att inte bli fascinerad av bläckfiskar. Inte många känner till det, men längs den svenska västkusten lever minst tio olika arter av bläckfisk. I kvällens Mitt i naturen dyker Martin Emtenäs i Gullmarn, i hopp om att få se svenska bläckfiskar. Naturprogram med Martin Emtenäs. Även i SVT1 10/10, SVT1 12/10, SVT24 12/10 och SVT24 14/10. Textat sid. 199. Bredbild . ¦¦¦¦¦_______________________ Noteringar _____________________________¦¦¦¦¦ Njoy ¦¦¦¦¦_______________________ Swebits.org _____________________________¦¦¦¦¦ SwebitsTV har inget emot att våra releaser sprids vidare. Dock vill vi att ni sprider dem vidare oförändrad gentemot original-releasen. Denna release är skapad av SwebitsTV Related Torrents
Sharing Widget |