Mitt.I.Naturen.S14E08.SWEDiSH.PDTV.XViD-GAY4LiFEseeders: 0
leechers: 1
Mitt.I.Naturen.S14E08.SWEDiSH.PDTV.XViD-GAY4LiFE (Size: 239.32 MB)
Description_ _ _ ___ __ __ ___ | |__ (_) | |_ ___ / __| / / / / _ | '_ | | | __| / __| __ V V / | __/ | |_) | | | | |_ __ |___/ _/ _/ ___| |_.__/ |_| __| |___/ Mitt.I.Naturen.S14E08.SWEDiSH.PDTV.XViD-GAY4LiFE Datum ......: 23 Oktober 2008 Upplösning..: 560x320 Video.......: Xvid 1012 kbps Audio ......: mp3 VBR 126 kbps Längd.. ....: 28:10 ¦¦¦¦¦_______________________ Sammanfattning _____________________________¦¦¦¦¦ Del 8 av 16: Störst, slemmigast och fulast. Malen är Sveriges största sötvattensfisk och kan bli flera meter lång. Den är dessutom glupsk, slemmig och ett av Sveriges mest sällsynta djur. Martin Emtenäs ger sig ner i en en sjö i Småland, där tre malar sattes ut för 30 år sedan. Det sägs finnas mal där fortfarande, och vara betydligt fler... ¦¦¦¦¦_______________________ Noteringar _____________________________¦¦¦¦¦ Njoy ¦¦¦¦¦_______________________ Swebits.org _____________________________¦¦¦¦¦ SwebitsTV har inget emot att våra releaser sprids vidare. Dock vill vi att ni sprider dem vidare oförändrad gentemot original-releasen. Denna release är skapad av SwebitsTV Related Torrents
Sharing Widget |